Порядок повернення товарів

Послуга "Страхування замовлення"

Страховка становить 2,5% від оціночної вартості вантажу але не менше 1$.

При втраті вантажу компенсація становить:

  1. Зі страховкою - 100% від оціночної вартості.

  2. Без страховки - до 60$ за посилку.

Якщо інше не передбачено, описані нижче умови поширюються для всіх клієнтів, незалежно від наявності страхування.

Повернення коштів на етапі викупу товару

Якщо викуп був зроблений, але товар не відправлений на склад EasyGet протягом більш ніж 14 днів після оплати клієнтом товару, клієнт має право вимагати повернення грошових коштів без пені. Зарахування грошових коштів на рахунок клієнта здійснюється відразу після їх надходження на рахунок EasyGet від продавця.

Повернення товару з віддаленого складу EasyGet за кордоном

Послуга "викуп товару"

Після викупу товару і доставки його на віддалений склад EasyGet в Китаї або США можливі 3 варіанти повернень:

  1. Товар не прийшов, прийшов не той або бракований товар з вини EasyGet.

Повернення коштів покупцеві в повному обсязі або заміна товару за його бажанням. Витрати на локальну доставку покриваються за рахунок EasyGet.

   2. Товар не прийшов, прийшов не той або бракований товар з вини продавця.

Заміна товару або повернення коштів покупцеві за рахунок EasyGet.

   3. Товар прийшов на віддалений склад відповідно до вимог і клієнт вимагає повернення без поважної причини.

EasyGet повертає кошти покупцеві за вирахуванням комісії (7% від вартості покупки + 3$ + вартість локальної доставки продавцеві).

Послуга "доставка"

Після доставки товару на віддалений склад EasyGet в Китаї або США можливі 2 варіанти повернень:

  1. Був доставлений не той або пошкоджений товар з вини продавця. Повернення проводиться за рахунок продавця.

  2. Товар прийшов на віддалений склад відповідно до вимог і клієнт вимагає повернення без поважної причини.

EasyGet організовує повернення товару продавцю за рахунок одержувача. З клієнта стягується комісія в розмірі 3 $.


 

Повернення вантажу під час митного оформлення

EasyGet не проводить повернення вантажів під час митного оформлення.

Повернення вантажу з відділення Нової Пошти в Україні

Після доставки товару в відділення Нової Пошти можливі 4 варіанти:

1. При транспортуванні зі складу EasyGet у відділення Нової Пошти були пошкоджені упаковка і товар. Перед відправкою вантажу зі складу в додаток був доданий фотозвіт з цілим і неушкодженим товаром:

Якщо не була підключена послуга страхування. EasyGet не несе відповідальності за завдані збитки. Клієнт самостійно пред'являє претензію до Нової Пошти.

Якщо була підключена послуга страхування. EasyGet компенсує 100% від витрат клієнта протягом 7 робочих днів при наданні клієнтом фото і акту НП про пошкодження.

2. При транспортуванні зі складу EasyGet в відділення Нової Пошти був пошкоджений товар, упаковка залишилася цілою. EasyGet здійснює повернення коштів клієнту в повному обсязі.

3. У відділення Нової Пошти був доставлений не той товар (товар не відповідає фото зі складу EasyGet). Проводиться пошук товару на складі EasyGet:

Якщо товар виявлений, доставка проводиться в відділення Нової Пошти за рахунок EasyGet.

Якщо товар не виявлено, EasyGet компенсує 100% витрат або викуповує і доставляє новий товар. Повторний викуп і доставка проводиться після погодження з клієнтом за рахунок EasyGet.

Період врегулювання 7 робочих днів.

4. Товар, доставлений у відділення Нової Пошти, не працює. EasyGet відправляє запит продавцеві про заміну товару. У разі підтвердження продавцем заміни, EasyGet проводить повернення неробочого товару продавцеві та повторну доставку клієнту. Всі витрати по поверненню і доставці оплачує клієнт, якщо продавець не забезпечує інших умов.

Після отримання та перевірки товару клієнтом в Україні, EasyGet не проводить повернення і заміну.

© 2019 EASYGET      

info@easyget.com.ua                        

Київ, Україна